league of legends hilesi 2015 mkjogo


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere güncel league of legends hilesi paylaşıyorum. Bu hile diğer oyunculara hiçbir zararı bulunmamaktadır. Sadece size daha keyifli bir oyun yaşatıyor. Hileden birkaç görüntü ve özellikleri.

Not : hile bir süre sonra ban attıgını söylüyorlar yeni çar acıp test edip öyle oynayın gerçek çarınıza bişey olsun istemeyiz :)

Not : ilk resim gözükecektir resmin altında yazanlar üst resmin özellikleridir.

İtem Tavsiyesi : Seçtiğiniz karakterin hangi bölgede oynıycaksa size en uygun itemleri tavsiye ederek daha güçlü oyun oynamanıza kolaylık sağlar.

Maç Tarihi : Daha önce yaptığınız maçların görüntüsüdür. Kaça kaç gittiğiniz , ne zaman yaptığınız , hangi itemleri aldığınız ve kimlerle oynadığınızı gösteren tablodur.

Tekrar : Oynadığınız oyunu video'ya alarak oyun bitiminde tekrar izlemenize olanak sağlayan bir bölümdür.

Bedava kostüm : Seçtiğiniz karakterin tüm kostümleri ücretsiz birşekilde açılmaktadır. Silah renkleri v.b değişir konuşmalar değişir , kostüm değişir fakat sadece sizde gözükmektedir. Olsun kostüm v.b gelsinde tek bizde gözüksün :)

Orman Zamanlayıcısı : Ormanda öldürdüğünüz Ejder , Baron v.b ne zaman çıkacağını süreleri ile birlikte size en kolay bir şekilde göstermesine yarıyor.

Otomatik Mesaj : Daha önce seçtiğiniz 5 özel mesajı oyun içerisinde tek 1 tuşa basarak yazmanıza yarıyor.


Hile Günceldir. Ban Yeme riskiniz vardır fakat çok düşüktür. Bizzat kullanmaktayım Hilemizi orjinal sitesinden indireceğiniz için virüstotal koymuyorum fakat siz ginede bi taratın

Proğramı indirmeden önce sitesinden kayıt olun çünki proğramı açarken üyelik istemektedir. 


Versiyon : 2.0.0.35
Dosya Boyutu : 19.5 MB

İndirmek için aşşağıdaki resme tıklayın



Yorum Yapmayı Unutmayalım :)







Webuzay siz değerli ziyaretçilerimizin güvenliğini her zaman önemsemektedir. Sitemizde paylaşılan programların virüstotal sonuçları her zaman konuya eklenmektedir. Fakat sizler indirdekten sonra birkez daha kontrol ediniz.

9 yorum

Click here for yorum
cenk kaya
admin
1 Mart 2015 20:49 ×

kardeşim süpersin be bu ne güzel bir hiledir beleş kostümlerim oldu :D :D 6 el attım banda yemedim henüs inş yemem :D

Yeni Cevap
avatar
Unknown
admin
2 Mart 2015 13:29 ×

iyi kullanmalar :)

Yeni Cevap
avatar
3 Mart 2015 00:27 ×

Sonunda buldum teşekkür ederimm :))

Yeni Cevap
avatar
Unknown
admin
3 Mart 2015 03:59 ×

Umarım ban yemem :) ranked bu sonuçta hacım :) Güzel bir hileye benziyor deneyen var mı aranızda ?

Yeni Cevap
avatar
Unknown
admin
3 Mart 2015 14:19 ×

iyi kullanmalar :)

Yeni Cevap
avatar
Unknown
admin
3 Mart 2015 14:20 ×

bizzat kullanmaktayım henüz ban yemedim :) yersede 5 10 günlük ban veriyorlar fazla değil

Yeni Cevap
avatar
caner - 3
admin
30 Mart 2015 08:59 ×

ne güzel oldu, teşekkür ederim, bazanda hileye kaçmak gerekiyor :)

Yeni Cevap
avatar
can demirel
admin
1 Nisan 2015 21:22 ×

Merhaba webuzay yöneticisi ben bu hileyi yeni çar açarak kullandım 1.5 hafta sonra çarım banlandı galiba bu hile yüzünden bildirmek istedim gerekli açıklamayı yaparsanız madur insanlar olmasın iyi günler.

Yeni Cevap
avatar
Unknown
admin
1 Nisan 2015 22:59 ×

Teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için

Yeni Cevap
avatar
Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler :)